Casa de expediții primeste de la Expeditor informatiile detaliate legate de ce anume trebuie transportat, de unde, până unde.
Casa de expediții se logheaza în CloudFlow, instrumentul de lucru pentru gestiunea eCMRului și accesează modului de CloudFlow4Trans
Casa de expediții inițiază o “Adaugare eCMR”
Casa de expediții are completate detaliile transportului (participanți, adrese, costuri și instrucțiuni) și le salvează în sistem
Casa de expediții adaugă produsele transportate în eCMR
Expeditorul e notificat de existența unui nou document: primește link de vizualizare și primește PIN
Expeditorul accesează eCMRul utilizând linkul primit, care îl duce în aplicația de CloudFlowEvidence
Expeditorul semnează cu PIN
Transportatorul caută documentul relevant în aplicația mobilă CloudFlow App
Transportatorul se asigură în aplicație vizualizând datele eCMRului că ceea ce este în document este și în realitate, utilizând funcția de vizualizare în CloudFlow App
Transportatorul selectează modalitatea de semnare în aplicația mobilă CloudFlow App – Semnătura On-Glass
Odată cu semnătura se captează și locația semnatarului
Transportatorul semnează eCMRul în aplicația mobilă CloudFlow App
Transportatorul înregistrează Ieșirea pe poartă (unul din evenimentele predefinite și configurabile: GateOut) în aplicația
pas opțional, dar important de menționat ca feature: se poate configura înainte de începerea unui transport o pleiadă de evenimente care se pot înregistra, și se poate seta dacă trebuie înregistrată obligatoriu o mențiune și/sau atașament
Transportul ajunge la Client, iar Clientul semnează cu PIN în aplicația mobilă
Trasabilitatea întregului document poate fi vizualizată in CloudFlow Mobile App
... și în CloudFlowEvidence